دانلود آهنگ جدید و زیبای محسن یگانه بنام موهات

میکس و مستر این اثر را آرش پاکزاد انجام داده
بازم یه شاهکار دیگه از حنجره طلایی موسیقی ایران

Download New Song : Mohsen Yeganeh Called Moohat

+ همراه متن و بیوگرافی خواننده

دانلود آهنگ محسن یگانه موهات

آرون افشار ، احمد صفایی ، دانلود آهنگ کیفیت 320 ، دانلود آهنگ ایرانی ، محسن ابراهیم زاده 

 

در ادامه مطلب میتونید دانلود آهنگ شاد به صورت رایگان و با سرعت بالا دریافت کنین

موهات محسن یگانه

♫♪♪♫♫♪♪♫

Start شروع
♥♥دلتنگت میشم
بکش دست نوازش رو سرم
پیشم بشین درد دلاتو میخرم
میشم پناهت غصه هات♪♪
ماله خودم با من مدارا کن
Mix And Master : Arash Pakzad♫
میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد
که بد عاشق شدم♥♥
چشمات قرارم رو گرفت
از من به من رحم کن ♪♫
بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگه دنیای منه♥♥
Cover Photo : Mehran Bahrami♫ .::.
جلد تصویر : مهران بهرامی

♫♪♪♫♫♪♪♫

دانلود آهنگ محسن یگانه موهات

♫♪♪♫♫♪♪♫

♫♫ روی موهات رد دستای منه
تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه♪♫
♥♥لب تر کن ببین دنیارو میریزم
Music : Mohsen Yeganeh
موزیک : محسن یگانه
♥♥به پات سرکن با من که
جونمو میدم برات♪♫
کار دلم دلتنگی دستاتو کم داره
یه حسی که نمیتونم بگم♪♫
پایان The End
بیوگرافی محسن یگانه خواننده
متولد ۲۳ اردیبهشت ماه ۶۴ خورشیدی
اهل گنبد کاووس است در سبک پاپ فعالیت موسیقی خود را دنبال میکند
دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع / این هنرمند محبوب کشور فرزند شهید میباشد
با موزیک نشکن دلمو ک کار مشترک یگانه و چاوشی بود وارد دنیا موسیقی شد
آلبوم معروفش رگ خوابه ک ترک سکوت محبوب ترین آهنگ سال ۸۶ شد

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128