دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید هیراد بنام دیر کردی

ترانه سرای این اثر حمید هیرااد با تنظیم کنندگی امیرمیلاد نیکزاد میباشد
بازم شاهکاری دیگه از این خواننده محبوب و مطرح ایرانی این موزیک بسیار زیبا رو دریافت کنین امیدواریم براتون خاطره های قشنگ بسازه

Download New Song : Hamid Hiraad Called Dir Kardi

+ همراه متن و بیوگرافی خواننده

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد دیر کردی

 

در ادامه مطلب میتونید دانلود آهنگ عاشقانه به صورت رایگان و با سرعت بالا دریافت کنین

دیر کردی حمید هیراد

♫♪♪♫♫♪♪♫

Start شروع
♥دیر کردی ببین از زندگی جا ماندم
دیر کردی زمین خوردمو تنهام ماندم♥
♫دیر کردی حسرتت هر لحظه بر بادم داد
دیر آمد دربرم تا گفتم ای داد ای داد♫
lyric And Melody : Hamid Hiraad
شعر و ملودی : حمید هیراد
Mix Master : Reza Parsaeian
میکس و مستر : رضا پارسائیان
من میرم امشب تازه میفهمی دلت گیره♫
♥من میرم امشب خندهات از خاطرم میره
من میرم امشب فکر تو آروم نمیگیره♪♪
♫♪♪♫♫♪♪♫

دانلود آهنگ حمید هیراد دیر کردی

♫♪♪♫♫♪♪♫

♥وقتی ک نیست از تو نشونی
♪ینی شدم فراموش♪
کنار از ما بهترونی ینی شدم فراموش♫
♪حال منو دیدی نموندی کردی منو فراموش
چه ساده این قلبو شکوندی♪
آخر شدم فراااااااموش♥
Arangment : Amirmilad Nikzad
تنظیم : امیرمیلاد نیکزاد
Cover Photo : Moein Bellezaa
جلد تصویر : معین بلزا
The End پایان
بیوگرافی حمید هیراد خواننده
نام واقعی این هنرمند محبوب کشورمون حمید حسین زاده میباشد / متولد بهمن ماه سال ۱۳۷۰ خورشیدی
زاده ی چابکسر گیلانه و دارای مدرک کاردانی تاسیسات صنعتیست / خوانندگی نوازندگی آهنگسازی و ترانه سرایی هم میکند
از سنه پانزده سالگی وارد دنیا موسیقی شده و در سال ۱۳۹۵ به طور حرفه ای کارش رو آغاز کرد
سازهایی که این هنرمند در آن تخصص دارد تنبک کوبه ای دف / با موزیک شوخیه مگه معروف شد . . .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128