دانلود آهنگ جدید و زیبای سینا شعبانخانی بنام به هیشکی نگو

ترانه سرا یاحا کاشانی بوده و تنظیم کننده انوشیروان تقویست
در این لحظه یه موزیک عاشقانه خوشگل تقدیم شما
تولید شده در مرکز موسیقی سازمان صدا سیما
Download New Song : Sina Shabankhani Called Be Hishki Nagoo

+ همراه متن و بیوگرافی خواننده

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به هیشکی نگو

آرون افشار ، احمد صفایی ، دانلود آهنگ کیفیت 320 ، دانلود آهنگ ایرانی ، محسن ابراهیم زاده 

به هیشکی نگو سینا شعبانخانی

Start شروع
حاله بدم به عشق تو تغییر کرده
عطر منو شهر منو درگیر کرده♪♫
تو بهترین حاله منی من شک ندارم♪♫
من دیگه بهتر از تو از کجا بیارم
♪♫ دعایه مادرم تویی خود خود تو
Melody : Sina Shabankhani
ملودی : سینا شعبانخانی
Electronic Guitar : Ali Almasi
گیتار الکترونیک : علی الماسی
هرچی دعا کرده برام انگار شده تو♪♫
♥♥من که بدون تو نفس نمیکشم
راحت که از عشق تو دست نمیکشم♪♫
دلم زیر و رو شد زیرو رو شد

♫♪♪♫♫♪♪♫

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به هیشکی نگو

♫♪♪♫♫♪♪♫

تو به هیچکی نگو♪♫
با تو روبرو شد
♪♫ همون که میخواستم مو به مو شد
برا خیلیا حال ما آرزو شد
تو به هیچکی نگو♪♫
Arrangement And Mix Master : Anoushirvan Taqavi♫
تنظیم کننده و میکس مستر : انوشیروان تقوی
Spanish Guitar : Farid Senavar
گیتار اسپانیش : فرید سناور
نگام کن کنار تو زیبا شدم
♪♫ شبیه غروبایه دریا شدم
یه حسه عجیبی داری تو صدات
صدام کن که قلبم بریزه برات♪♫
پایان The End
بیوگرافی سینا شعبانخانی
در تاریخ سوم آذرماه ۶۷ به دنیا اومده / کارش رو با نوازندگی پیانو آغاز کرده
دانشگاه را در رشته ادبیات فارسی تحصیل نموده / آخرین فرزند خونوادس
صدایش به احسان خواجه امیری شباهتی بسیار دارد
با کاری که برای برنامه احسان علیخانی ماه عسل خوند معروف شد

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128